آتی کاوان پارس بازنشستگان سهامدار شرکت های سرمایه گذاری شوند - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران، بهمن مرادنیا شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری استان کردستان اظهارداشت: تشکیل شرکت سرمایه گذاری در استان برای ایجاد اشتغال مجدد بازنشستگان و فراخوان آنان به چرخه کار در ابعاد مختلف خدمات، کشاورزی، دامپروری و عمرانی برای رهایی از افسردگی و بهره مندی این قشر پیشکسوت در استان لازم است.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان بهترین دوران عمر خود را در راه خدمت به مردم و نظام طی نموده اند، اضافه کرد: ما درگیر رسیدگی به مسائل مختلف استان هستیم و این دلیل بر فراموش کردن مطالبات بازنشستگان نیست بلکه هدف ما بهره مندی از این گنجینه های علم و دانش است.

استاندار کردستان ادامه داد: نباید ارتباط بازنشستگان بعد از اتمام دوران خدمت با سیستم اداری قطع و همه تجارب بازنشستگان از بستر خارج گردد بلکه فراهم کردن زمینه ای برای استفاده جوانان و انتقال این تجارب به نسل های آینده لازم است.

قانون حقوق بازنشستگان اجرایی نمی گردد

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه گفت: براساس قانون، حقوق بازنشستگان باید ۸۰ درصد حقوق افراد شاغل باشد اما متاسفانه این قانون اجرایی نمی گردد و ما به قانون تمکین نمی کنیم.

احسن علوی در ادامه گفت: اگر بزرگان در جامعه نباشند هیچ گونه منزلت و عظمتی درآن جمع دیده نمی گردد و اجتماع وقتی ناسالم می گردد که صندلی بزرگان مخدوش گردد.

وی مدیریت با تدبیر را در این مقطع زمانی برای صندوق خدمات درمانی و خدمات اجتماعی مهم مطرح کرد و اضافه کرد: امروز در کشور وضعیت اقتصاد به هم خورده و مردم نارضایتی هایی دارند که همه باید با صبر و شکیبایی در صدد برطرف آن برآییم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی مشکل بزرگ نمایندگان را عدم بانک اطلاعاتی قوی مطرح کرد و یادآور شد: باید همه مدیران توسط این بانک با ما در تماس باشند و مسائل اداره مربوطه را از ما مطالبه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 284 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 1 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها