آتی کاوان پارس تاکید روسیه بر لغو همه تحریم های آمریکا علیه ایران - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، خبرنگاران : میخائیل اولیانوف گفت واشنگتن باید فورا همه تحریم هایی را که پس از عقب نشینی از توافق هسته ای علیه ایران اعمال نموده است، لغو کند.

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از صدا و سیما و به نقل از روسیا الیوم، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی بر لزوم لغو همه تحریم های آمریکا علیه ایران و اجرای کامل توافق هسته ای تاکید نمود.

میخائیل اولیانوف گفت واشنگتن باید فورا همه تحریم هایی را که پس از عقب نشینی از توافق هسته ای علیه ایران اعمال نموده است، لغو کند.

اولیانوف در نشست شورای مدیران سازمان انرژی اتمی درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت مربوط به توافق هسته ای ایران، گفت علت اصلی اقدام ایران در کاهش تعهدات برجامی، عقب نشینی یک طرفه آمریکا از توافق هسته ای و اعمال تحریم های غیر قانونی علیه تهران بود.

نماینده دائم روسیه در این سازمان گفت از واشنگتن می خواهیم فورا از رویکرد خود برای زیر پا گذاشتن قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت دست بردارد. وی اضافه کرد این قطعنامه به رغم کوشش های ناکام واشنگتن برای سنگ اندازی در جهت آن و کوشش های بی نتیجه آمریکا برای اعمال دوباره تحریم های شورای امنیت علیه ایران، همچنان به قوت خود باقی است.

اولیانوف تاکید نمود قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت همچنان مانند گذشته در حال انجام است و شورای امنیت هیچ قطعنامه جدیدی در این باره صادر ننموده است.

نماینده روسیه از همه طرف های توافق هسته ای ایران خواست به تعهدات خود بر اساس این توافق پایبند و به دنبال یافتن راه چاره های مشترکی برای اجرای کامل آن باشند.

منبع: اقتصادنیوز

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 500 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها