آتی کاوان پارس ثبت بیش از 3800 مرگ در آمریکا در 24 ساعت گذشته - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، آمریکا با ثبت بیش از ۷۱۰ هزار ابتلا و ۳۷ هزار قربانی همچنان در صندلی نخست کشورهای درگیر با بحران کرونا واقع شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمریکا همچنان با ۷۱۰ هزار و ۲۱ مبتلا و ۳۷ هزار و ۱۵۸ قربانی در میان سایر کشورهای درگیر با ویروس کرونا در صندلی نخست قرار گرفته است. بعد از آمریکا، اسپانیا با ۱۹۰ هزار و ۸۳۹ ابتلا در صندلی دوم جدول کشورهای کرونازده قرار گرفته است.

خبرگزاری اسپوتنیک بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه جانز هاپکینز گزارش داد حدود ۳۲ هزار مورد جدید ابتلا و ۳ هزار و ۸۵۷ فوت در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا به ثبت رسیده است.

در بحبوحه این همه گیری دنیای، دونالد ترامپ به تازگی با طرح این ادعا که سازمان دنیای بهداشت واکنش آمریکا به این بیماری را تحت الشعاع قرار داده است، گفت یاری اقتصادی به این سازمان را تعلیق و درباره عملکرد آن تحقیق می نماید.

ترامپ همچنین با این ادعا که آمریکا منبع ویروس را کشف خواهد نمود، از عملکرد چین، کانون اولیه انتشار کرونا انتقاد نموده است.

تا به امروز ۲ میلیون ۲۵۰ هزار و ۷۹۰ ابتلا در دنیا به ثبت رسیده است. در همین حال آمار قربانیان به ۱۵۵ هزار نفر نزدیک می گردد. ۵۷۱ هزار و ۱۴۷ نفر نیز در سراسر دنیا بهبود یافته اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.