آتی کاوان پارس خبرنگاران توجه ویژه به دوره ابتدایی باید به عنوان راهبرد اصلی مدنظر باشد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: برای کارآمدی آموزش وپرورش و ارتقای شاخص های کمی و کیفی، توجه ویژه به دوره ابتدایی باید به عنوان راهبرد اصلی مدنظر باشد.

ایرج بیت الهی روز دوشنبه در آیین معرفی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان اضافه نمود: آموزش ابتدایی یکی از مهم ترین، گسترده ترین و حساس ترین دوره های آموزش وپرورش به شمار می رود چرا که شخصیت، اخلاق و تربیت دانش آموزان در این دوره شکل می گیرد و رشد می نماید.

وی بیان داشت: دوره ابتدایی سنگ بنای نظام تعلیم و تربیت است و توجه ویژه به دانش آموزان در این دوره، موفقیت آنان را در سایر دوره های تحصیلی به دنبال خواهدداشت.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: آموزش و پرورش متعلق به مردم است و حیاط خلوت هیچ حزب و جناحی نیست و آنچه ملاک عمل بوده توجه به اصل شایسته سالاری و استفاده از همه ظرفیت ها در سایه وحدت و همدلی می باشد.

بیت الهی ادامه داد: انتصاب مدیران در آموزش و پرورش بر اساس شایستگی های تخصصی و حرفه ای و منافع دانش آموزان و فرهنگیان و به دور از نگرش های جناحی و سیاسی است.

وی اضافه نمود: در شرایط شیوع ویروس کرونا، آموزش دانش آموزان نیز با چالش ها و آسیب های روبرو شده و در این راستا نیازمند بکارگیری مدیرانی هستیم که علاوه بر تجربه و تخصص، رویکردهای نوین آموزشی را نیز با مهارت و تدبیر عملیاتی کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان یادآورشد: از ۳۹۰ هزار دانش آموز استان، ۲۳۰ هزار دانش آموز در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که ۶۰ درصد معلمان و دانش آموزان را شامل می گردد.

در این آیین حوریه حاجی زاده به عنوان معاون جدید آموزش وپرورش هرمزگان منصوب شد.

منبع: ایرنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 284 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها