آتی کاوان پارس خبرنگاران ساخت مجتمع پتروشیمی در بندرامیرآباد بزودی اغاز می گردد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، ساری- خبرنگاران- استاندار مازندران گفت : احداث مجتمع پتروشیمی برای استان و کشور مهم است و امیدواریم تا دو ماه آینده مجوز لازم برای احداث مجتمع پتروشیمی در بندرامیرآباد اخذ و استارت اجرایی زده گردد.

احمد حسین زادگان امروز یکشنبه در بازدید از مناطق پیش بینی شده برای احداث مجتمع پتروشیمی در بندر امیرآباد بهشهر در جمع خبرنگاران اضافه نمود: موافقت های مختلف وزارت نفت و دستگاه های اجرایی برای احداث مجتمع پتروشیمی در بندر امیرآباد یا مجاورت آن کسب شده و مسئله ای برای ایجاد وجود ندارد.

استاندار مازندران یادآور شد: پیگیری های چند ماه منجر به این اتفاق در بندر امیرآباد شد و با توجه به انتقال گاز دامغان به مازندران و بندر امیرآباد خوراک اولیه فراهم است و مسئله ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: موافقت دستگاه های مرتبط برای اجرای پروژه مهم است که با توجه به نزدیکی به دریا برای تامین آب مسئله ای نداریم و مختصات طرح برای ۵ میلیون متر مکعب آب پیش بینی شده که مسئله ای در این بخش نداریم و با آب شیرین کن هم می توانیم به یاری بشتابیم.

حسین زادگان گفت: در حوزه زمین منابع ملی هماهنگی ها اجرا شده است و با تایید وزارت نفت در بندر امیرآباد یا مجاورت آن مسئله ای وجود ندارد.

وی اضافه نمود: پیشنهاد به شورای اقتصاد می رود و ما بعنوان متقاضی این موضوع را پیگیری می کنیم که امیدواریم دو ماه آینده مجوزات لازم اخذ گردد.

حسین زادگان اعلام نمود: امروز به اتفاق معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت پتروشیمی کشور بازدید میدانی از محل احداث مجتمع پتروشیمی در امیرآباد بهشهر انجام شد که پس از انجام توافقات لازم، بزودی تفاهم نامه این اتفاق عظیم تنظیم و منعقد خواهد شد.

منبع: ایرنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 556 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها