آتی کاوان پارس خبرنگاران نشت مایع ضد عفونی کننده در یک مرکز درمانی مشهد دردسرساز شد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، مشهد- خبرنگاران- معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: گاز متصاعد شده از نشت مایع ضد عفونی کننده سطوح در یک مرکز درمانی این شهر دردسرساز شد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: ظهر امروز در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انتشار گاز متصاعد شده از مایع ضد عفونی نماینده سطوح در یک مرکز درمانی، گروه های امداد، نجات و پشتیبانی از چهار ایستگاه با خودروهای توربوفن به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل تعیین شد نشت گاز متصاعد شده ناشی از خرابی مخزن نگهداری این مایع ضد عفونی نماینده در پشت بام یکی از طبقات این مرکز درمانی باعث انتشار بوی نامطبوع مایع ضد عفونی نماینده سطوح در سایر طبقات و دردسر برای مراجعان و بیماران بستری در این مرکز درمانی شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش نشانان با نشت گیری این مخزن آسیب دیده، اقدام به تهویه و ایمن سازی محیط داخلی این مرکز درمانی با تجهیزات ویژه کردند و با سرعت عمل آتش نشانان و کارکنان این مرکز درمانی در این حادثه به هیچیک از بیماران و مراجعان آسیبی نرسید.

هزار و ۸۰۰ آتش نشان در ۵۱ ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می نمایند.

منبع: ایرنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 475 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها