آتی کاوان پارس خبرنگاران ورود خودروهای غیربومی مناطق قرمز کرونایی به اصفهان ممنوع شد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، اصفهان- خبرنگاران- استاندار اصفهان گفت: ورود خودروها از شهرهای با شرایط قرمز کرونا به این استان ممنوع است و نیروی انتظامی با قاطعیت به این موضوع برخورد خواهد نمود.

عباس رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه شرایط سه شهرستان استان به لحاظ شیوع کرونا مناسب نیست، اضافه نمود: گلپایگان در شرایط قرمز و خوانسار و لنجان در شرایط نارنجی واقع شده است.

وی ادامه داد: به همین جهت در هفته جاری ۲ جلسه ویژه ستاد مقابله با کرونا استان را برگزار کردیم تا تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده و از شیوع این ویروس جلوگیری گردد.

استاندار اصفهان توضیح داد: همچنین روز گذشته تیم بازرسی و نظارت جهت کنترل و جلوگیری از شیع کرونا به شهرستان های گلپایگان، خوانسار و لنجان اعزام شد.

وی افزود: اطلاع رسانی به مردم از جمله اقداماتی است که باید انجام گردد تا از شیوع و خیز مجدد کرونا در استان جلوگیری گردد.

رضایی گفت: گزارش های واصله از دانشگاه علوم پزشکی نشان می دهد رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان کاهش پیدا نموده است.

وی اعلام کرد: تغییر شرایط رنگبندی استان نشان خوبی نیست و رعایت پروتکل ها نشانه فرهنگ مردم استان است.

استاندار اصفهان اضافه نمود: متاسفانه مسافرانی از استان های دیگر به اصفهان وارد شدند از این رو تصمیمات لازم برای جلوگیری از ترددها اجرا شده است.

وی اعلام کرد: باید اطلاع رسانی از شرایط موجود به وسیله رسانه ها، فضای مجازی، رسانه های محلی و سامانه های در اختیار ادارات به گوش عموم مردم برسد تا از ترددها کاسته گردد.

رضایی از مردم استان خواست، از دید و بازدید عید و مجالس خانوادگی و حضور در آرامستان ها خودداری نمایند.

به گفته وی کوشش مدیریت استان جلوگیری از انتشار ویروس در تمامی شهرستان های عظیم از جمله اصفهان، کاشان، فلاورجان، خمینی شهر و نجف آباد است.

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز یک میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۱۲ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و ۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر براثر این بیماری جان باختند.

منبع: ایرنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 362 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.