آتی کاوان پارس خدمات رسانی سازمان اتکا در قالب توزیع عادلانه کالاهای اساسی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل سازمان اتکا از توزیع عادلانه کالاهای اساسی به نیروهای مسلح و بازنشستگان اطلاع داد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اتکا؛ سردار حشمتی پور مدیر عامل سازمان اتکا درباره این خبر اضافه نمود: در ایام همه گیری ویروس کرونا، تقاضای خرید بعضی کالاهای اساسی بین هم میهنان مان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: سازمان اتکا در راستای ایفای نقش خود در زمینه تأمین سبد معیشتی خانواده های معزز نیروهای مسلح، بویژه در خصوص کالاهای اساسی، با تکیه بر توانمندی و بهره گیری از زنجیره فراوری تا مصرف خود اقلامی نظیر روغن، قند، شکر، برنج، حبوبات و … را در فروشگاه های اتکای سراسر کشور با قیمت های مصوب توزیع کرد.

مدیر عامل سازمان اتکا اضافه نمود: در این راستا به منظور عدم ازدحام مشتریان در فروشگاه ها و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، همین طور حذف دلالان و توزیع هرچه بهتر و عادلانه تر کالاهای اساسی به مصرف کننده واقعی، اقداماتی از جمله توزیع اقلام در شهرک های مسکونی نیروهای مسلح، درب منازل بازنشستگان نیروهای مسلح، توزیع در ادارات نظامی و پادگان ها و … اجرا شده که با استقبال بسیار خوب مشتریان روبرو بوده است.

حشمتی پور در خاتمه تأکید کرد: انشالله در راستای تقویت هر چه بهتر خدمات رسانی به نیروهای مسلح و بازنشستگان عزیز، تمام کوشش خود را به کار خواهیم بست و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 354 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.