آتی کاوان پارس خودرو الکتریکی دایسون در آسیا متولد می گردد ، سرمایه گذاری بریتانیایی ها در سنگاپور - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، شرکت دایسون به زودی خط فراوری جدید خودرو الکتریکی خود را در سنگاپور راه اندازی می نماید. این یک برنامه بلندمدت است و زمان بهره برداری آن سال ۲۰۲۱ اعلام گردیده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب شاید کمتر فردی باور می کرد شرکت دایسون روزی از فراوری لوازم خانگی به مرحله فراوری خودرو، آن هم خودرو الکتریکی برسد. اما این روزها این اتفاق دور از ذهن به واقعیت تبدیل گردیده و قرار است شاهد خط فراوری جدید این شرکت باشیم.

این شرکت فناوری بریتانیایی روز سه شنبه گفت که قصد دارد کارخانه فراوری خودرو الکتریکی را در سنگاپور افتتاح کند چرا که این کشور را مرکزی مناسب برای گسترش برنامه های خود می داند.

این شرکت از دید بسیاری از کاربران بین المللی برای ساخت جارو برقی، دست خشک کن ها و سشوار ها شناخته گردیده است، اما در سال ۲۰۱۷ این گروه خودروسازی گفت که در حال کار روی وسایل نقلیه الکتریکی خود است. در ماه اوت امسال، این گروه یک مرکز آزمایشی ساخت خودرو الکتریکی را در یکی از سایتهای موجود در انگلیس خود افتتاح کرد.

اکنون به نظر می رسد کارخانه ای حرفه و بزرگ تر تا سال ۲۰۲۰ در سنگاپور افتتاح می گردد که احتمالا محصولاتش نیز تا ۲۰۲۱ آماده هستند.

جیم روان مدیرعامل شرکت دایسون در نامه ای به کارمندان خود می گوید: تیم خودروی دایسون در حال رشد است و ما آشیانه ای جدید و ایده آل برای رویاهای خود یافته ایم. واضح است که ما به سرعت سرمایه گذاری و بهره برداری از این مرکز را شروع می کنیم.

سنگاپور در حالی به مرکز ایده آل دایسونی ها تبدیل گردیده که به عنوان یک کشورنسبتا گران در حوزه فناوری در نظر گرفته می گردد. در حال حاضر ۱۱۰۰ کارمند دایسون در سنگاپور کار می نمایند و این شرکت انتظار دارد که این تعداد در سال های آینده دو برابر گردد.

منبع: انتخاب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : خودرو تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.