آتی کاوان پارس سرعت فیزیکی ساخت و ساز طرح ملی مسکن قم مطلوب است - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، خبرنگاران/قم مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: در مجموع شرایط عملیات عمرانی ساخت و ساز طرح اقدام ملی مسکن استان قم مناسب و از سرعت و پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

حسن صبوری در این زمینه اضافه نمود: در مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان قم چهار هزار و ۴۰۰ نفر ثبت نام کردند که از این میان بیش از ۲ هزار واحد مسکونی توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث خواهد شد.

وی اضافه نمود: در مجموع بنیاد مسکن استان ذیل تعهدات خود، در ۶ پروژه و یک محله عملیات ساخت و احداث واحدهای مسکونی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون ۶ که در مرحله سقف طبقه سوم است از جمله این پروژه هاست.

صبوری بیان نمود: پروژه ۹۶ واحدی زیتون هفت و هشت در مرحله اسکلت و ۲۵۶ واحدی زیتون ۹ و ۱۰ در مرحله فونداسیون هستند.

وی با بیان این که زیتون ۱۱ در مرحله اخذ پروانه است، گفت: به زودی عملیات عمرانی این پروژه ۸۴ واحدی شروع خواهد شد.

وی گفت: در محله ۱۰ نیز که استعداد ساخت حدود یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی دارد، عملیات آماده سازی در حال اجرا است و به زودی وارد فاز ساخت و ساز و فونداسیون خواهیم شد و متقاضیان از این بابت نگران نباشند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به انجام مراسم قرعه کشی در ماه گذشته، اضافه نمود: این قرعه کشی بین متقاضیان با حداقل واریز ۴۰ میلیون تومان بوده که این دسته از افراد به پروژه های طرح اقدام ملی متصل شدند و هیچ متقاضی بلاتکلیفی نداریم.

وی در مورد آخرین شرایط طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای دیگر استان نیز بیان نمود: در شهر کهک واگذاری زمین به بنیاد مسکن انجام و طراحی آن شروع شده است؛ در شهرهای قنوات، دستجرد و جعفریه نیز در مرحله واگذاری زمین به بنیاد مسکن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: عملیات عمرانی و ساخت و ساز واحدهای طرح اقدام ملی مسکن سایر شهرهای استان نیز به زودی شروع خواهد شد.

صبوری در مورد تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، گفت: این ستاد در اراضی ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد پردیسان ۲ هزار واحد مسکونی خواهد ساخت که در حال حاضر در مرحله عقد تفاهم نامه و قرارداد با این ستاد هستیم.

به گفته وی، هم اکنون فرآیند پالایش ۳۷۹۵ متقاضی توسط بنیاد مسکن استان اجرا شده است و در این بین ۲۴۷۹ متقاضی، تایید نهایی شده اند.

وی اضافه نمود: برای ۲ هزار و۴۵۸ متقاضی افتتاح حساب اجرا شده و ۲ هزار و ۱۲۰ نفر از آن ها واریز وجه داشته اند که افزون بر ۹۷ میلیارد تومان آورده این افراد بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم در سرانجام گفت: آورده هر متقاضی صرفا برای همان پروژه ای که معرفی و متصل شده تخصیص می یابد و حدس در مورد تخصیص آورده متقاضیان به بعضی دیگر از پروژه ها از اساس اشتباه و غلط است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 426 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 24 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.