آتی کاوان پارس شروع توزیع 700 دستگاه آمبولانس پیشرفته در کشور - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور از توزیع ۷۰۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته در کشور به طور همزمان از تهران و بندرعباس اطلاع داد.

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمد نوری، در حاشیه مراسم رونمایی از ۷۰۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته که به طور همزمان در تهران و بندرعباس انجام می گردد، گفت: امروز (سه شنبه) توزیع ۷۰۰ دستگاه آمبولانس جدید شروع می گردد که ۴۰۰ دستگاه از آن مدل ۴WD هستند که برای مناطق صعب العبور کشور تهیه گردیده اند و توزیع شان از امروز از گمرک بندرعباس شروع می گردد.

وی ادامه داد: ۳۰۰ دستگاه آمبولانس هم همزمان در تهران رونمایی و توزیع آنها در کل کشور شروع خواهد شد که آمبولانس های معمولی هستند، اما همه استانداردهای روز دنیا را دارا هستند و تجهیزات مناسبی در آنها در نظر گرفته گردیده است که از جمله آن می توان به دستگاه های شوک و کمک تنفسی اشاره نمود. همچنین تختی که در این آمبولانس ها تعبیه گردیده است، ضد شوک است؛ به طوری که اگر آمبولانس در چاله و یا دست اندازی افتد، به بیمار ضربه ای وارد نخواهد شد.

نوری با بیان این که اضافه شدن این آمبولانس ها به ناوگان اورژانس کشور کمک می نماید، خاطر نشان کرد: گر چه اضافه شدن این تعداد آمبولانس، تمام مشکلات را حل نخواهد کرد و ما برای خرید ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس دیگر هم برنامه داریم، اما توزیع این ۷۰۰ دستگاه آمبولانس کمک می نماید که مشکلات اورژانس تا حدودی برطرف گردد.

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور در انتها صحبت های خود، تاکید نمود: بنابراین این ۷۰۰ دستگاه آمبولانس در کل کشور توزیع می گردد و ۴۰ دستگاه آن در تهران به کار گیری خواهد شد و مابقی در کل کشور توزیع می شوند. با وجود این آمبولانس ها، باز هم حداقل به ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس دیگر احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 316 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 3 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها