آتی کاوان پارس طرح هادی 13 روستای دیواندره بصورت 100درصد در حال انجام است - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره، جعفر توان در حاشیه بازدید از طرح هادی روستای قلعه روتله روند اجرای پروژه طرح هادی این روستا را مورد آنالیز قرار داد و اظهارداشت: تعدادی از این طرح ها به بهره برداری رسیده و تعدادی هم در حال انجام است.

وی همکاری و استقبال مردم را در اجرای طرح هادی مهم دانست و اضافه کرد: اجرای طرح هادی روستاهایی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت هستند.

فرماندار دیواندره از آسفالت معابر مسکن مهر ۲۷۲ واحدی این شهرستان خبرداد و ادامه داد: آسفالت معابر ۲۷۲ واحدی مسکن مهر دیواندره در حال انجام است و طی چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

توان یادآور شد: طرح هادی روستاهای قلعه روتله، ظفرآباد، باغچله، کلکان، گورباباعلی، یوزباشکندی، کسنزان، ابراهیم آباد، نساره سفلی، زکی بیگ سفلی، قلعه جقه سفلی، قجر و بابارار هم اکنون در حال انجام است.

وی در ادامه سخنان خود بیان نمود: توجه جدی به محلات آسیب پذیر و بافت فرسوده لازم است و همه موظفیم در خصوص حل مسائل این محلات کوشش کنیم.

فرماندار دیواندره از نحوه اجرای پروژه بهسازی معابر دیواندره انتقاد کرد و گفت: روند اجرای این پروژه بسیار کند پیش می رود و به شدت نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

توان اظهارداشت: محله خلیفه آباد نیز در شرایط حساسی قرار گرفته است که با برنامه ریزی و تصمیم گیری درست و هماهنگی و همکاری بین بخشی ادارات مرتبط ساماندهی گردد.

وی توسعه اجتماعی را بهترین راه حل برای توانمندسازی بافت های فرسوده بیان نمود و اظهارداشت: احیای بافت های ناکارآمد و فرسوده شهر دیواندره نیازمند برنامه ریزی و توجه ویژه و هماهنگی همه دستگاه ها است.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 481 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 30 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.