آتی کاوان پارس قیمت مرغ در بوشهر کنترل گردد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر گفت: بازگشت فضای آرامش به بازار را با ابلاغ سیاست های جدید ارزشی شاهد هستیم و بازار واکنش خود را به این سیاست ها نشان داده است.

وی به ظرفیت های مهم اقتصادی در استان بوشهر اشاره نمود و ادامه داد: باید از قابلیت ها و ظرفیت های مهم استان بوشهر در راستای رونق اقتصادی و تامین معیشت به خوبی استفاده کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تعاونی های مرزی استان بوشهر قابلیت خوبی برای توسعه اقتصادی دارند، گفت: برای تامین احتیاج کشور باید از قابلیت های اتاق بازرگانی و تعاونی مرزی به خوبی استفاده گردد.

وی خواستار تشکیل کارگروه تخصصی در استان برای کنترل قیمت گوشت مرغ گشت و بیان نمود: باید به گونه ای تصمیم گیری گردد که قیمت مرغ به صورت منصفانه ای تنظیم گردد و نظارت کافی بر قیمت کالاها انجام گردد.

گراوند خواستار افزایش برنامه های نظارت و سرکشی از بازار به منظور کنترل قیمت ها گشت و اضافه نمود: با ابلاغ سیاست های ارزی شاهد کاهش قیمت برخی از کالاها از جمله قیمت آهن آلات در استان بوشهر هستیم.

وی اضافه نمود: دشمنان کوشش ویژه ای برای ضربه زدن به اقتصاد کشور دارند و به ترفندهای مختلفی متوسل می شوند و احتیاج است که مردم در مقابل این کوشش ها هوشیار باشند.

منبع: mehrnews.com

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها