آتی کاوان پارس مرسدس بنز و یک میلیون خودرو با نقص فنی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، کمپانی بزرگ آلمانی بنز به یک میلیون خودرویی که در قسمت استارت آن مشکل وجود دارد، فراخوان داده است تا خودروهای خود را برای رفع نقص به نمایندگی‌‍‌های بنز ببرند.

مرسدس بنز یک میلیون دستگاه در تمامی مدل‌های خود را، با توجه به آتش‌سوزی که در چند خودرو به خاطر وجود یک فیوز معیوب صورت گرفته بود، فراخوانی کرده است.

با توج به خبری که Automotive News متشر کرده، کمپانی مرسدس‌ بنز بعد از دریافت ۵۱ گزارش مربوط به آتش‌سوزی خودروهای خود اقدام به اعلام فراخوان نموده است.

خودروهای تولیدی که در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ ساخته شده‌اند بیشتر دچار این نقص فنی هستند. این نقص فنی در استارت این خودروها بیشتر در مدل‌های بنز C-Class ،CLA ،E-Class ،GLA و GLC مشاهده می‌شود.

این خودروها طبق اعلام مهندسین بنز دارای یک محدودکننده‌ی جریان معیوب هستند که پس از چند بار استارت زدن خودرو درجه حرارت استارت را بالا رفته و قطعات نزدیک به آن ذوب می‌شوند که در آخر منجر به آتش‌سوزی می‌شود.

طبق این گزارش از Automotive News، از یک میلیون خودرویی که گزارش معیوبی آنها مشخص شده، ۳۰۷ هزار و ۶۲۹ دستگاه در آمریکا هستند. در حالی‌ که این فراخوان برای مدل‌هایی که خارج از کشور آلمان هستند ارسال نشده است. تا به حال ۳۱ دستگاه خودروی بنز در آمریکا دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

کمپانی بزرگ و مشهور بنز اعلام کرده است که این نقص فنی را در خودروهای فروخته شده و همچنین در خط تولید خود رفع خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : خودرو تاريخ : 9 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.