آتی کاوان پارس معرفی 786 طرح اشتغال روستایی به بانک های عامل در رشت - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران، علی لقمانی بعدازظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار گردید، اظهار کرد: تاکنون ۷۸۶ طرح اشتغال روستایی با مبلغ ۱۸۴ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان به بانک های عامل در رشت معرفی گردیده است.

وی با اشاره به طرح هایی که قرارداد آنها منعقد گردیده نیز اشاره نمود و اضافه نمود: ۱۷۱ طرح به مبلغ ۹ میلیارد و ۴۹۲ میلیون تومان انعقاد قرارداد گردیده که معادل ۱۰ درصد طرح های ارائه گردیده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت در ادامه با بیان اینکه در حوزه اشتغال فراگیر ۱۳۵ طرح به مبلغ ۱۱۷ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان بانک ها معرفی گردیده است، گفت: سهم شهرستان رشت در تسهیلات اشتغال فراگیر۲۲۲ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومان برای اشتغال روستایی و فراگیر شهرستان رشت پرداخت گردیده است، توضیح داد: ۹۲۱ طرح در دو بخش اشتغال فراگیر و روستایی به بانک ها با اعتباری بیش از ۳۰۱ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان معرفی گردیده است.

اختصاص ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات حوادث غیرمترقبه در رشت

در ادامه این جلسه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری رشت اظهار کرد: شرایط امروز جامعه در زمینه اشتغال بسیار ویژه است لذا دستگاه ها باید در زمینه افزایش طرح های اشتغال زایی کوشش مضاعف نمایند.

محمدعلی ویشگاهی در ادامه خواهان شفافیت ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی در این زمینه شد و گفت: ارائه آمار دقیق از سوی دستگاه ها سبب می گردد که مسائل و موانع موجود مرتفع گردد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات حوادث غیرمترقبه، اضافه نمود: چهار میلیارد و ۵۰۰ تومان اعتبار بین آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه در حوزه روستایی و شهری شهرستان رشت توزیع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 504 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 1 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها