آتی کاوان پارس مقتدی صدر: پایگاه های آمریکا باید سریعاً بسته گردد - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، رهبر جریان صدر عراق روز یکشنبه در پیامی به ریاست مجلس این کشور خواهان بستن سفارت آمریکا و تعطیلی پایگاه های آمریکایی در این کشور شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از الجزیره، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق روز یکشنبه در پیامی به ریاست مجلس این کشور خواهان بستن سفارت آمریکا شد. صدر در این نامه که خطاب به مجلس این کشور نوشته شده، اخراج نیرو های آمریکایی از عراق را نیز خواهان شده است.

وی بیان نمود: اولا باید توافق امنیتی سریعا لغو گردد و پایبندی به بند های ظالمانه آن نباشد. در ثانی سفارت آمریکای شرور در عراق فورا تعطیل گردد. ثالثا، پایگاه های آمریکا بسته گردد و نظامیان آمریکایی به شکل ذلت بار بروند و چهارم اینکه هر گونه ارتباط با دولت آمریکا جرم محسوب شده و مستوجب مجازات گردد. پنجم، پشتیبانی ارتش عراق و نیرو های امنیتی با مقاومت ملی به شکل منظم برای حمایت از حاکمیت عراق و آسمان آن، ششم حمایت سفارتخانه های دیگر در عراق و هفتم تحریم کالا های آمریکایی در عراق و فراتر از آن. در خاتمه از گروه های مقاومت به ویژه عراقی و گروه های خارج از عراق دعوت می کنم که نشست فوری برای تشکیل گروه های مقاومت جهانی برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 327 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها