آتی کاوان پارس نحوه استفاده از خدمات غیرحضوری و نوبت دهی آنلاین خدمات تامین اجتماعی - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی از راه اندازی سامانه درخواست های غیرحضوری و سامانه نوبت دهی آنلاین حبر داد و روش استفاده از آن را تشریح کرد.

علی معیری در گفت وگو با خبرنگاران، در این باره اظهار کرد: لینک های مربوطه همراه با سایر خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از طریق آدرس www.tamin.ir در دسترس نهاده شده است.

وی اضافه کرد: راه اندازی سامانه تعهدات کوتاه مدت، کاهش مراجعات متقاضی به شعب و مراکز کارگزاری، اعمال کنترل های متمرکز و هوشمند، یکپارچه سازی فرآیندها و بهبود خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ارائه این خدمات منجر به کاهش زمان انتظار و تخصیص صف جداگانه می گردد، ادامه داد: امکان تخصیص زمان، مدیریت تقاضا و تخصیص ظرفیت مناسب برای خدمت رسانی، امکان انجام نظرسنجی پس از اتمام هر فرآیند-خدمت، صرفه جویی در وقت و هزینه های مخاطبین و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از طریق تسهیل و روان سازی امور از دیگر مزایای سامانه های جدید خدمات غیر حضوری است.

معیری با اشاره به اینکه مراجعه زیاد به سازمان تأمین اجتماعی از جمله چالش های متقاضیان در هنگام مراجعه به مراکز درمانی و شعب بیمه ای است گفت: با راه اندازی سامانه نوبت دهی مراکز درمانی در سال ۹۶ از طریق سامانه nobat.tamin.ir و کد دستوری ۱۴۲ این موضوع ساماندهی و سرویس در دسترس بیمه شدگان نهاده شد.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ نیز نوبت دهی شعب بیمه ای راه اندازی شد و متقاضیان می توانند از طریق آدرس reserve.tamin.ir و کد دستوری ۱۴۲ نسبت به اخذ نوبت از هریک از شعب اقدام نمایند. به زودی سامانه نوبت دهی کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی نیز راه اندازی می گردد و هم اکنون درحال طی مراحل آزمایشی و آموزش های لازم به کاربران هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 491 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 31 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.