آتی کاوان پارس پیش بینی 15 هزار میلیارد اعتبار برای صندوق بازنشستگی کشور - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران، جمشید تقی زاده در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرستان دلفان در سخنانی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۴۲۰ هزار بازنشسته در کشور وجود دارد، گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای صندوق بیمه بازنشستگی کشور در نظر گرفته شده که می بایست کمیسیون تلفیق مجلس تخصیص آن را نهایی نمایند که از نمایندگان مجلس انتظار داریم با توجه به وضعیت بازنشستگان و نگاه ویژه دولت به این قشر از جامعه این اعتبار نهایی گردد.

وی با اشاره به انتخاب شهرستان دلفان به عنوان پایلوت کشوری طرح اشتغال خانگی ویژه بازنشستگان، اضافه نمود: در قالب این طرح به تعاونی های چند منظوره و بازنشستگان برای ایجاد اشتغال تسهیلات کم بهره اعطا خواهد شد.

رئیس صندوق بازنشستگی کشور با تاکید بر اجرایی شدن تعهدات بیمه تکمیلی ویژه بازنشستگان، گفت : شرکت آتیه سازان حافظ موظف به اجرای تعهدات در قرارداد جدید خواهد بود.

تقی زاده با قدردانی از تعامل و همکاری دولت و مجلس در راستای برطرف مسائل بازنشستگان، گفت: خوشبختانه امروز، باید بگوییم که صندوق بازنشستگی کشوری مفتخر است که هم خواسته های به حق بازنشستگان را به جدیت پیگیری می نماید و هم مشارکت بازنشستگان را در حوزه های مختلف در دستور کار دارد و از تجارب ارزشمند این قشر زحمتکش از جامعه برای نسل جدید استفاده می نماید.

وی همچنین به کوشش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای برطرف مشکل بازنشستگان اشاره نمود و ادامه داد: ایشان نیز به مشارکت بازنشستگان در فعالیت های اجتماعی تاکید دارند و این قشر را مشاوران با تجربه برای مدیران کشور می دانند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به شفافیت و اتاق شیشه ای در صندوق بازنشستگی کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره نمود و اضافه نمود : در تمام کشور میز پاسخگویی برای ارباب رجوع در راستای برطرف مسائل بازنشستگان ایجاد شده است.

بنابر این گزارش، در انتها این مراسم از تعدادی از بازنشستگان این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 29 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها