آتی کاوان پارس کالاهای اساسی به وفور در اختیار مردم خواهد بود - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران، محمد باقر نوبخت بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی اظهارکرد:دولت پنج بسته حمایتی را برای مقابله با تحریم های دشمنان تعریف نموده که نخستین آن در حوزه تامین کالاهای اساسی و دارویی مردم است.

وی اضافه کرد: این بسته مشمول تمای کالاهای روزمره و مایحتاج عمومی، دارو و نهاده های کشاورزی می گردد که برای این مهم ۱۳ میلیارد دلار برای ۲۵ قلم کالا اختصاص داده گردیده است.

معاون رئیس جمهور اعلام کرد:همه مردم از این ۲۵ قلم کالا که نرخ آنها بر اساس ارز ۴۲۰۰ تومان محاسبه و به وفور در بازار عرضه می گردد استفاده خواهند کرد و دستگاه های مربوطه نیز باید نظارت لازم را داشته باشند.

نوبخت توضیح داد: بسته دیگری که برای این ایام درنظر گرفته گردیده ویژه اقشار کم درآمد است که طی روزهای آینده پس از قطعی شدن اطلاع رسانی می گردد.

وی گفت: بسته ای نیز برای حقوق بگیران در نظر گرفته گردیده زیرا خود را موظف می دانیم از این قشر در برابر نوسان قیمت ها حمایت کنیم. همچنین بسته ای برای تولیدکنندگان و پیمانکارانی که افزایش قیمت مصالح ساختمانی بر آنها تاثیر گذاشته درنظر گرفته گردیده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید نمود:امیدواریم بتوانیم با این بسته ها آثار ناشی از تحریم ها را حذف یا به حداقل رسانیم.باید همه کوشش کنیم تا شرایط سخت را پشت سر گذاشته و از بحران عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 323 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 1 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها