آتی کاوان پارس گوگل با آگهی های مزاحم مقابله می نماید - آتی کاوان پارس

به گزارش آتی کاوان پارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسین ایج، سوءاستفاده های مکرر از شبکه تبلیغات آنلاین گوگل و نقض حریم شخصی کاربران موجب گردیده تا این شرکت برای جلوگیری از افزایش اعتراضات و کاهش مخاطبان تبلیغات خود به دنبال راه چاره تازه ای باشد.

از همین رو گوگل گروهی از مهندسان، سیاستگذاران و نیروهای نظارتی خود را برای پایش تبلیغات منتشر گردیده به کار گرفته و در سال ۲۰۱۷ بیش از ۳٫۲ میلیارد آگهی تبلیغاتی را به علت نقض سیاست های تبلیغاتی خود حذف نموده است. این بدان معناست که گوگل در هر یک ثانیه بیش از ۱۰۰ آگهی تبلیغاتی را حذف می نماید.

اما کماکان آگهی های فریبنده و دروغینی از طریق امکانات گوگل برای فریب کاربران اینترنت منتشر می شوند که از جمله آنها می توان به آگهی های مربوط به اعطای وام و تسهیلات بانکی اشاره نمود.

گوگل برای مقابله با این نوع سوءاستفاده ها قصد دارد میزان دسترسی شرکت ها و موسسات فنی ثالث به پلتفورم تبلیغاتی خود را محدود کند و تنها به موسسات مورد تایید و کاملا قانونی اجازه فعالیت های تبلیغاتی بدهد.

گوگل همچنین به منظور شناسایی و طبقه بندی این موسسات قصد دارد برنامه شناسایی جامعی را در مورد آنها به اجرا بگذارد و بعد از تکمیل این طرح شرکت ها و موسسات ثبت نگردیده و متخلف دیگر نمی توانند از خدمات تبلیغاتی گوگل استفاده نمایند. این شرکت می گوید در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را در این زمینه به اطلاع علاقمندان می رساند.

منبع: خبرگزاری مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : اخبار و رویدادها تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها